четвъртък, 26 юли 2007 г.

Едно усмихнато писмо :)


Здравей!
Ти не ме познаваш...и може би никога няма да се запознаем....пиша ти това писмо за да ти докажа, че там някъде на някой му пука за теб....
Знаеш ли, ти може би никога няма да прочетеш това писмо....но то е част от мен и винаги ще бъде....надявам се някой ден да стане част от теб....ти си някъде там...знам че си сам........знам че тази мисъл не те утешава...но моля те поне за миг....поне за миг изтрий сълзите си, поне за миг забрави...поне за миг забрави че си сам....няма нужда да стоварваш всичко върху плещите си...аз съм тук...винаги съм тук...защото ме е грижа...ти просто....не го знаеш....
И моля те....просто ми....прости ми че не бях там....че не държах ръката ти...прости ми....просто ми че и сега не съм до теб....но знай че макар да не съм до теб.... с това писмо....аз ти изпращам частица от себе си....това писмо е невидима нишка, която ни свързва...когато се почувстваш сам подръпвай тази нишка...където и да се намираш, каквото и да правиш...
И аз ще усетя подпръпването, ще ти изпратя усмивка....но...имам молба...една единствена....ако някога имам нужда от усмивка...ще подпръпна нишката и не забравяй....тогава, тогава ти ще ми дължиш една усмивка :)

art by:~hystericalemotion in deviantART.com

3 коментара:

Селин каза...

Прекрасно е!
Наистина!
{{{{}}}}

Bgicechick каза...

Знаеш ли,има много хора,които имат нужда от такива писма...
Не спирай да вливаш оптимизъм...

Sora каза...

Миси^^, макар че рядко ми се случва някой да ме нарече оптимист..благодаря ти все пак :)